Кошик
1838 відгуків
Післяплата тільки при замовленні від 200 грн.Всі товари
+380 (99) 194-23-12
+380 (68) 796-66-15
+380 (93) 031-68-97
вул. Фабрична, 2514, Одеса, Україна
ТехМагніт
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Шановні покупці! У разі невідповідності зовнішнього вигляду або опису товару повернення або обмін відбувається за рахунок інтернет-магазину за умови збереження зовнішнього вигляду та упаковки. Якщо покупець хоче повернути або обміняти товар з інших причин, вартість доставки товару оплачує покупець. Обмін або повернення можливі, якщо: - Товар не був у вжитку та не має слідів використання споживачем: подряпин, потертостей, плям тощо; - Збережена фабрична упаковка, всі документи, що стосуються товару (гарантійні талони, товарні чеки, що підтверджують покупку) повинні бути на місці. - Збережено всі ярлики та заводське маркування, наклейки та інші аксесуари товару повинні залишатися в незмінному стані. - Пройшло менше 14 днів з моменту покупки товару. Якщо в момент обміну аналогічного товару немає в продажу, споживач має наступні права: • Придбати інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості. • Отримати повне повернення грошей за повернений товар. • Обміняти товар на аналогічний, як тільки він надійде в продаж. Що робити, якщо товар вас не влаштовує: - Опишіть нам дефект або причину обміну/повернення товару і на прохання менеджера надайте фото доказ; - Повідомте про намір повернути оплачений товар; - Повідомте номер банківської карти (інший варіант) для повернення коштів; - Після отримання і перевірки товару ми одразу повертаємо гроші за домовленістю. Як спростити процедуру обміну та повернення? Просимо Вас обов'язково перевіряти товар при отриманні у відділенні Нової Пошти або при кур'єрі, щоб переконатися, що Вас влаштовує покупка. ПРИ ОТРИМАННІ ТОВАРУ НА ПОШТІ - просимо перевіряти товар на цілісність, і якщо будуть виявлені ушкодження, - складати на пошті відповідний акт! Претензії після цього не ухвалюються. Умови повернення коштів Доставка у випадку обміну товару або його повернення здійснюється покупцем за власний рахунок за допомогою служби доставки. При поверненні товару через службу доставки покупець повинен додати до повернення товар, чек або накладну, а також вказати номер банківської картки або рахунку. Повернення коштів буде здійснено банківським переказом протягом 7 робочих днів з дати отримання нами товару. Повернення товару здійснюється через службу доставки «Нова Пошта», до Одеської обл., с. Усатове, вул. Івана Франка, 2А, відділення №1.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner